Uw product of dienst verkopen is essentieel, maar de ontwikkelingen in marketing gaan razendsnel. Online goed vindbaar zijn, uw website op orde hebben, kansen benutten op Google, LinkedIn, Facebook en tig andere platforms en daarnaast ook nog de traditionele media van tijd tot tijd inzetten. Heeft u het allemaal goed geregeld? Of kunt u daar wel wat hulp bij gebruiken?

De meeste bedrijven zijn inmiddels overtuigd van het belang van sociale media voor hun voortbestaan. We leven in het tijdperk van de klant en de klant wil graag met organisaties communiceren via social media. Om een hechte band op te bouwen met uw publiek moet u meer doen dan vertellen over uw product of dienst. Veel belangrijker is de cultuur van uw bedrijf of merk. En daarvoor is het essentieel om een goed verhaal te vertellen. En dat gedurende een langere tijd.

Online en offline marketing

Daarbij moeten uw online en offline marketing in lijn zijn. De goede ervaring die uw klant online met u bedrijf opdoet, moet hij ook offline terugvinden. Slim gebruik van nieuwe technologieën en ideeën kan ervoor zorgen dat online marketing vrijwel naadloos aansluit op offline communicatie en andersom.

Strategie en uitvoering

Mijn doel is om uw bedrijf te laten groeien. Of het nu gaat om het vinden van nieuwe klanten, het genereren van meer omzet bij bestaande klanten of het in de markt zetten van een geheel nieuw product of dienst. Ik kan u vanuit een brede marketing en retailachtergrond helpen met het opstellen van uw marketing en verkoopstrategie en deze indien gewenst ook voor u uitvoeren. U bespaart kostbare tijd omdat ik u werk uit handen neem en u kunt zich bezighouden met de kernactiviteiten van uw bedrijf.

Creato
‘De doelgroep was redelijk afgebakend en lokaal. Om de winkel bekendheid te geven werd veel gebruik gemaakt van de mogelijkheden die de lokale pers bood. Free publicity. Regelmatig werden ze via persberichten geïnformeerd over nieuwe ontwikkelingen, activiteiten en assortiment. Hierover konden zij, als het paste, een verhaal schrijven. Natuurlijk werd er dan ook in deze bladen geadverteerd. Het genereerde veel publiciteit. Daarnaast was er een website die regelmatig werd vernieuwd en die dezelfde uitstraling had als de fysieke winkel. Op de website deden mensen nieuwe creatieve ideeën op, waarvoor zij vervolgens artikelen in de winkel kwamen kopen.’

Haal meer uit uw communicatie!

Perslijst en persbericht
€ 200,-

Publiciteit

De juiste media en personen op de hoogte van uw activiteiten!

Maak een afspraak

Nieuwsbrief ontvangen!

Kijk hier

Voor aanbiedingen!

Meer aanbiedingen!

op werkwijze | tarieven

Klik hier!
Print Friendly, PDF & Email